top of page
  • תמונת הסופר/תKarin Zemlinsky

איך מתחזקים זוגיות?

עודכן: 11 בדצמ׳ 2023

טיפ לתחזוק זוגיות בעת שיגרה שיחזק בעתות משבר או לחץ.

רובנו נפגשים מתאהבים ומחליטים להתחבר, ולמעט אחוז קטן של אל- הורים, כולנו מחליטים להקים משפחה וזה קורה יחסית מהר מאוד. אולי בגלל שעון ביולוגי או גיל, אולי בכלל כמיהה ורצון להגשמה. בכל מקרה אנחנו מחליטים לעשות ילדים, לגדל משהו שלנו, שילוב קסום, תוצר של אהבה.

רק מה?

תוצרי אהבתנו הם לא הדבר הכי קל לגידול, לא בשנים הראשונות והמאוד תובעניות, ולא לאחר מכן, כשהם גדלים ומעמתים אותנו עם ההורות שלנו ועם הדרך בה אנחנו גדלנו ללא הפסקה.

כאן נכנס הטיפ, כמו בספטמבר כשאנחנו לוקחים את הילדים לסבב חוגים עד שהם בוחרים אחד למשך שנה, תערכו רשימה של חוגים אופציונלים וקחו לכם זמן לבדוק אותם עד שתסגרו על עצמכם, וכשזה קורה- התמידו!


# זה בהכרח לא חייב להיות פעם בשבוע, אפשר גם פעם בחודש, אתם תקבעו את התדירות. # חוג זוגי לא יפגיש אותנו עם חרדות עתידיות לגבי איך הוא יצא בעתיד ומה יהיה איתו ולכן יהווה מקום נטרלי ומקדם של הזוגיות. # חוג זוגי לא מונע מחרדות העבר ולכן לא מעמת עם חלקים לא סגורים בעצמנו, מכיוון שכך התגובות שלנו יהיו מותאמות לסיטואציה ויאפשרו סירקולציה והכנסה של משהו חדש ומרענן לזוגיות.


לסיכום

מקום שבו נייצר משהו (חוויות, זכרונות, תוצרי קרמיקה, עץ או מה שעולה על רוחכם) עבור עצמנו בסביבה נטולת מתחים. מקום שבו נביא את עצמנו במצב אופטימלי ונקי ממתחים ונוכל להביא את עצמנו נקיים מלחץ ולראות את הזוג באותה צורה.


קארין זמליינסקי

0544993378


מוזמנים לקרוא עוד :)



איך לתחזק זוגיות?
זה רק יעשה לכם טוב


375 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page